måndag (Elin)

Idag har det inte hänt något spännande. Föreläsningen var så tråkig så att man nästan kunde börja gråta. Det enda jag hörde var "blablablablabla. . det här kan ni.. blablablabla.. det här har ni hört förut.. blablablabla.. det här kan ni.. blablabla.. det här kan ni läsa om i boken". Så antagligen missade jag inget.
Nu borde jag inte sitta här längre. Det här är inte bra. Jag har inte läst ut min bok, idag igen.
Jag önskar jag fick läsa bilderböcker och plocka stenar och löv i skolan, som Stina.
Stinas arbete som hon måste göra innan skolan slutar: plocka några löv och klistra upp på ett papper. Dessutom får dom göra en tenta om dom har lust, men annars behövs det inte. Det låter trevligt!

Den här är faktiskt riktigt bra! Man kan inte tro att det är en låt med 50cent från början. Förutom på texten möjligtvis.



Kommentarer
Postat av: Anki

Ja, ungar är så otroligt spontana och raka. Tar saken som den är liksom...Kul!!



Ha en go dag så ses vi imorrn

Kram

2009-05-11 @ 12:30:20
URL: http://lamasen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0