Picadilly circus ligger inte i Kumla, men det gör Ankis hårsalong (Elin)

Igår spenderade jag, Stina, Natta, Anki och Salla typ hela dan på Ankis frisörsalong i Kumla.. Jag hann inte fixa mitt hår, men Stina fixade det precis nu och det blev nog bra tror jag iaf. Det har inte torkat än.. Sen igår kväll var vi hemma hos Anki och sen tog jag, Stina och Natta en promenad från väster till Tybble..

Här kommer två citat från Natta:

Nr 1: "Fiskar kanske också pratar med varann.. Vi VET faktiskt inte om dom också har bröllop och gifter sig som oss. Men när jag säger det tror folk bara att jag är dum."

Nr 2: "Jag har kommit in i en sån här jag-kan inte-äta-korv-period".


Hejdå!

Kommentarer
Postat av: nathalie

hahaha men de kan ju vara så, och fressten så har jag inte kommit ur min korvperiod än;b

2009-05-27 @ 08:02:02
URL: http://natttaduvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0