tågluff!

Ungefär vid den här tiden imorn är vi framme i Bratislava =) Sen kommer vi, om det blir som planerat, åka till Budapest, Brasov, Bukarest, Belgrad, Zagreb, Pula. Sen vet vi inte riktigt eftersom det blev lite ändringar, men kanske nåt mer ställe i Kroatien, sen Bled, kanske Ljubljana, sen Wien och sen tillbaka till Bratislava. Vi blev bara 4 st i stället för 5, så det är jag, Stina, Sara och Deniz, men det kommer nog bli skitbra =)

Jag är lika seg som vanligt, men nu tror jag jag har packat klart. I stort sett iaf. Jag tror inte att väskan blev så tung, för jag orkar lyfta den med en hand. Men den kändes väldigt tung på ryggen, men sen är jag ju rätt klen också och har lite problem med min rygg. När jag kommer hem ska jag börja styrketräna ordentligt igen.

Nu ska jag klä på mig, cykla till Willys, hem och äta min hemgjorda paella och sen på bio med Stina, Sara och Deniz. Vi ska se sommaren med Göran.

Jag började lyssna på ett nytt band igår kväll. Hoffmaestro & chraa. Jag har haft dom på repeat hela dan. Och det kommer jag ha på tågen också :) bra va, Stina?

Nu ska jag försöka skynda mig lite (men det är nog inte möjligt).

Hemma igen 27 augusti!



Kommentarer
Postat av: stina

Nja, vi kan väl byta musik lite då och då. För annars kommer vi andra kasta ut dig genom en ruta när du minst annar det okej!:D

2009-08-03 @ 17:22:29
URL: http://stinaomkonst.blogg.se/
Postat av: Sara

Ja, jag tror det är den muslin som du tipsade om! Den är skiitgod! :) Men vi köpte en annan också, med typ blåbär i eller nått, men har inte smakat den än. Har du käkat den?

2009-09-03 @ 19:52:29
URL: http://sarablabar.blogg.se/
Postat av: sara

Hej! Jaha, oj! Vem snor två mobiler liksom?!!! Hur gick det hos elgiganten? Tar inte det lång tid att fixa ett nytt kort??? Speciellt med samma nr och allt...? Du menar den mobilen som jag hade med mig på luffen? Jo, du kan få låna den tills på torsdag, men på torsdag måste jag ha tillbaka den för jag ska ta med den upp till Bollnäs till pappa! Så isf får du ta det försiktigt med den :p Ja, det är 19 imorgon kväll :) och typ 20 på onsdag :) puss

2009-09-06 @ 19:03:00
URL: http://sarablabar.blogg.se/
Postat av: sara

Hej! Jaha, oj! Vem snor två mobiler liksom?!!! Hur gick det hos elgiganten? Tar inte det lång tid att fixa ett nytt kort??? Speciellt med samma nr och allt...? Du menar den mobilen som jag hade med mig på luffen? Jo, du kan få låna den tills på torsdag, men på torsdag måste jag ha tillbaka den för jag ska ta med den upp till Bollnäs till pappa! Så isf får du ta det försiktigt med den :p Ja, det är 19 imorgon kväll :) och typ 20 på onsdag :) puss

2009-09-06 @ 19:03:44
URL: http://sarablabar.blogg.se/
Postat av: sara

Ja, jag förstod att det var du ;) Ja, du får låna den från imorgonkväll då. Ja, Stina får följa med. Ses imorgon vid 19, eller strax innan, då! Dont be late! puss

2009-09-06 @ 21:42:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0