Hurra! (Elin)

Nr 1: Jag har idag, efter ca ett års letande, hittat en 1 liters förpackning med kokosyoghurt! Jag säger inte vart för då kanske det är nån som handlar upp all (men om det är nån som är särskilt intresserad kan jag lämna ett hemligt tips).

Nr 2: Jag har tagit mig igenom ännu en bok!

Nr 3: Jag har haft med mig matlåda måndag, tisdag, onsdag och har även fixat en tills imorn. Det är jag riktigt nöjd över.


Sen har jag väl inte så mycker mer att hurra över just idag. Ska läsa igenom vårat grupparbete nu och sen ska jag äta en 3 krs chokladbit och kolla på film med Stina.

Adios

Kommentarer
Postat av: stina

vaddå? inget mer att hura över! du skule ju kolla film med mig och den där chokladbiten betyder mycket förstår jag. Fett 0% hahah

2009-04-22 @ 20:09:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0